ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلم خیلی برات تنگ شده خیلی

 

 

سلام/ یعنی دلم برایت تنگ شده بود.

- سلام/ یعنی من هم همین طور.

 امروز هوا کمی سرد شده/ یعنی دیروز نبودی.

 شاید بارون بیاد/ یعنی امروز هستم، نکاهم کن.

- شعری رو که خواستی پیدا کردم/ یعنی دیروز همه اش به فکر تو بودم.

- میخوام بذارمش تو قاب که هر روز بخونمش/ که هر روز به یاد تو باشم.

- وسط های شعر گریه ام گرفت/ بس که به تو فکر کردم.

فقط شعر خوبه که آدم رو به گریه می اندازه/ کاش آن لحظه پیش تو بودم.

- اون جا که درباره ی ترسیدن از عشق بود./ من از عشق تو می ترسم.

- یکی هم برای تو قاب میکنم. دوست داری؟/ دوستت دارم.

- دوستت دارم/ دوستت دارم...




نظرات شما عزیزان:

بانـ-ـوی خیـ-ــال
ساعت20:35---1 اسفند 1390
ســــلام .. خــــــــدایــــــــــــــــا به امیــــــد تو... نه بــــــه امیــــــد خلــــــق روزگــــــــار.... - حیفــــــ چشــــاشــ نیستــــ ؟؟ چه اشکــــی می ریــــزه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 10:39 | |